nytt

2015-03-09 / 18:50:00
En helt fantastisk jacka från adidas. Såhär ser baksidan ut och jag är så kär i den. Jag som är en jack-lover gråter inombords just nu. Den är oversized och bara helt fantasiskt. 750kr gick den på! 
 Äntligen är även jag ett par ägare av ett par superstars! Mamma och pappa kom hem med dessa ifrån USA igår. Tyvärr fanns inte de jag egentligen ville ha men insåg att helvita är riktigt snygga de med. Får införskaffa mig ett par vit/svarta och ett par svart/vita med. Mmm älskar sneakers. Måste bara passa på och ursäkta bloggens utseende just nu, med bilderna och alltihop. Jag får blogga med instagrambilder tills jag bestämt mig för bredd och alltihop, men jag ska försöka knåpa ihop något så det blir så snyggt som möjligt. Har rensat arkiven och är redo att start over nu. Ta hand om er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0